Tlaca
Dobry den bydlim v nejhorsi casti prahy se svyma kamaradama sem se dostal od skera az k pervitinu...nedavno me kamaradi presvedcili ze za jistou sexualni sluzbu dostanu rance toho nejlepsiho matra z modran...nasledne me taky presvedcili abych si to bouchnul ...ze zacatku to byla fakt prdel dokanaly az na dojezdy kery se dali vydrzet, ted nemam kde bydlet co jist a co delat nemam penize a pres dny travim ve skole a pak celej zbytek dne chodim s kamaradama schanet naky penizky aspon na vinecko nemam duvod toho nechat protoze se mi to libi a nevidim moc velky nasledky az na ten byt ale prespavam u kamaradu nebo celou noc neco vymejslime ted sem hral u kamarada tu vasi hru s mouchou a tak me napadlo ze bych se mel podelit s vama o svy zazitky...zalezi na cloveku jak s tim dokaze zit nic mi nevadi sem svobodnej clovek !

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Určitě to, jak člověk naloží se svým životem a jak se cítí, i když bere drogy, je dost individuální. Pokud se cítíte svobodný, líbí se Vám to a nevidíte moc následků, tak Vám to samozřejmě nebudu vyvracet, je to Váš životní pocit a postoj. Mě po přečtení Vašeho vzkazu napadá, že těch potíží už zažíváte celkem dost a že je otázkou času, kdy zjistíte, že té svobody Vám v životě moc nezbývá... Trochu mě taky zarazilo, že to, že jste se dostal k pervitinu, to, že jste si píchnul injekčně, to, že jste kývl na poskytnutí sexuální služby, bylo na popud kamarádů... to mi o svobodě moc nepřijde. Sám taky píšete, že ze začátku to byla legrace, teď nemáte kde spát, co jíst a co dělat, krom školy, a celé dny trávíte sháněním peněz aspoň na víno... to mi taky nepřijde moc o svobodě a ani nemám pocit, že by se Vám to tolik líbilo, jak se nás (a asi i sebe) snažíte přesvědčit. Nechci Vám brát Váš názor, jen si říkám, že možná časem Vás takový život bavit přestane. Když byste měl dojem, že už Vás to nebaví a že byste třeba potřeboval nějakou pomoc, tak se můžete kdykoli ozvat. Zatím držím palce, aby Vám ta pohoda a svoboda vydržela co nejdéle a buďte na sebe opatrný...