syn
HELA
mému synovi je 16let a zřejmě začal kouřit trávu,chtěla jsem ho odvést k lékaři a radči utekl,myslíte že když příjde o někad se silně červenýma očima a je ještě k tomu agresívní že bych měla zavolat záchranou službu aby ho odvezli,včera napadl mého muže.svého otce a rozbil mu nos,prosím porad te!!ps-za dotaz se stydím

Odpověděl: Martin Hulík
Dobrý den. Stydět se nemusíte, mám dojem, že stydět by se měl spíš váš syn. Naopak děláte velice dobře, že se (zatím takto) obracíte na odbornou pomoc. Dalším krokem by ale asi měla být návštěva nějaké poradny, kde budete mít mnohem víc prostoru a lepší šanci problémy se synem řešit. Pokud jde o marihuanu (tedy jestli je to marihuana), hodně záleží na tom, jak často a jak dlouho ji užívá. Máte taky poměrně malou šanci jeho kouření marihuany ovlivnit, zvlášť když se synem asi není rozumná řeč. Zásadnější bych viděl problém s jeho agresivitou a fyzickým napadením otce - v takovém případě bych spíš než záchranku volal policii. Chcete toto snášet až do jeho plnoletosti, nebo ještě déle? Je třeba, aby pochopil, že pravidla chování doma určujete vy. K tomu bych směřoval veškeré úsilí. Velmi by vám mohla pomoci Poradna pro rodiče (v Praze, bližší informace na http://sananim.cz/zarizeni-20-Poradna-pro-rodice-(PPR)/info.html Pokud to máte do Prahy daleko, napište, odkud zhruba jste a my vám najdeme vhodný kontakt.