Prosim o pomoc
Břeta
Dobrý den to jsem jěště jednou já prosím chtěl bych se zeptat včera v patek mě zastavili policajti dali mi liznout papirku a bylo to pozitivni na amfetamini já se přiznávam ve čtvrtek jsem měl extazi sebrali mi za to řidičak nevim prosím vás jak to mám řešit protože jsem extazi nepožil před jizdou ale den před tim.Ale ve čtvrtek večer jsem šel normalně spat.Jak mi dali liznout toho papirku tak jsem nebyl pod vlivem ale jim to ukazalo.nevim co mám dělat jsem v konci.Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že jste v nemilé situaci. Bohužel bez ohledu na to, že jste extázi užil den předtím a necítil jste se intoxikovaný, tak při testování se užití drogy prokáže delší dobu a může to mít i takové dopady, jaké popisujete (ztrátu ŘP, a také se obávám, že se nevyhnete tomu, že bude zahájeno trestní stíhání). Myslím, že v tuto chvíli by asi bylo nejlepší se obrátit na Právní poradnu A.N.O., kde se zabývají právní pomocí lidem, kteří se dostali do konfliktu se zákonem v souvislosti s užíváním drog. Právní pomoc poskytují bezplatně. Poradí Vám, jaké to může mít důsledky, jak omezit negativní dopady, jak komunikovat s policií a případně soudem. Zkuste tam zavolat, tel je 222 932 582. Pokud bude zrovna k dispozici právnička, mohla by Vám poradit i po telefonu, případně řeknou, kdy máte volat. Pokud je pro Vás dostupná Praha, kde poradna sídlí, můžete se domluvit na osobní konzultaci. Více informací najdete také na webu www.asociace.org pod kolonkou Právní poradna. Držím palce. Bohužel je to tak, že braní drog má přec jen řadu rizik, krom zdravotních, i takovéto právní...