syn
saba
prosim vas o radu momentalne ziji delsi dobu v zahranici. problem je 24 lety syn. kouri marihuanu je velice agresivni prerusil studium na vysoke skole do prace nechodi tyranizuje rodinu, vulgarne nadava nema pro mne normalni slovo, znicil dum steny protoze nesouhlasil s rozhodnutim ktere jsem udelala. mne jako mamu oslovuje p a k a kdyz mu nedam penize tak rve policii zatim nechci volat protozew v americi je to jen o penezich pomoc zadna navic momentalne financni situace je spatne na bydleni jidlo neprispiva bydli zadarmo vodi si podivne kamarady podle mne zmena chovani a agrese je zpusobena koureni marihuany nevim jak dal co s nim delat je to velice stresove a nevidim zadne reseni ani po dobrem ani striktni zakazy nepomahaji prosim muzete mi poradit navic jsem tu uplne odrezana od rodiny co je taky jeden z problemu nemam tu nikoho kdo by mi pomohl manzel mel problemy dlouha leta s alkholem byl agresivni takze taky to mozna prispelo k teto situaci. dekuji mockrat bude vdecna za kazdou radu dekuji saba

Odpověděl: Martin Hulík
Dobrý den. Zkuste vyhledat nějakou poradnu ve vašem okolí, nebo podobné zařízení a zkontaktovat se s nimi osobně. V případě agresivního chování syna bych neváhal policii zavolat, pokud je situace pro vás nezvládnutelná (a předem bych ho na tuto možnost upozornil). Z toho, co píšete, mám dojem, že vzájemné soužití je těžko snesitelné - co zauvažovat o tom, že byste šli každý svou cestou? Věk na to váš syn už má. Ve chvíli, kdy je váš syn v klidu a ne pod vlivem drog, byste s ním mohla situaci probrat a zkusit najít řešení. Pokud financujete domácnost, je rozhodnutí na vás a máte na něj právo. Když budete chtít, znovu napište.