Test- sliny
Polly
Dobrý den, prosím vás užila jsem Marihuanu(skank). Měla jsem před víc jak týdnem asi 2 bonga a 3 jointy... A před třemi dny jsem měla 2-3 jointy. Nikdy před tím nic. Jen sem to zkoušela a nechci v tom pokračovat. Jenže ted nám ve škole budou dělat nějaké testy na alkohol a drogy. Snad ze slin, ale nejsem si jistá. Jsou to nějaké testy pro školy, myslím. Prosím odepište mi co nejdříve, jsem zoufalá jen jsem to dvakrát vyzkoušela a pro ty dva dny nechci být vyhozena ze školy a mít problémy. Není nějaký způsob jak testy obejít? Slyšela jsem že pomáhá když se pije mléko. ? Ale nevíme kdy nám ty testy udělají bude to náhodně. Prosím pomozte.:'(

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás testování nijak obejít nejde, ani pití mléka vám nijak výrazně nepomůže. Jediné co můžete udělat proto, abyste se takto nestresovala a nebála se "vyhazovu" ze školy je, že jednoduše marihuanu konzumovat nebudete. Také tím předejdete dalším rizikům, jako jsou různé psychické obtíže, které může užívání marihuany u disponovaných jedinců vyvolat. Detekce z moči je 1-30dní, ale závisí na intenzitě předešlého užívání, při občasné konzumaci se moč negativizuje cca do 14dní. Detekce z krve do 14dní, při občasné konzumaci cca do 10dní. Detekce se slin je totožná s detekcí jako u krve. Tak držím palce ať to dobře dopadne a popřemýšlejte zda-li vám toto stresování za to opravdu stojí. M.K.