dobrý den Chci se zeptat za jak dlouho mi zmizí pervitin z krve a moči když sem měla 11.9.asi tak za 200KčMěla sem to poprví děkuju

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, udávváté jednorázové užití pervitinu a to úplně poprvé... Detekce z moči u pervitinu je 3 až 21 dní, záleží ale na intenzitě předešlého užívání. Jestliže jste pervitin užila jednorázově měla by být moč negativní cca do jednoho týdne. Detekce z krve 1 až 3 dny. Nevím, co Vás vedlo k takovému experimentu, ale ráda bych upozornila na fakt, že i jednorázové užití jakékoliv psychotropní látky může u disponovaných jedinců vyvolat vážné psychické obtíže, které se potom složitě a dlouhodobě léčí. Pokud by nezůstalo u jednorázového užití, tak je samozřejmě riziko vzniku závislosti na látce a k tomuto se váží i nemalé problémy, zdravotní, sociální, leckdy i právní. Možná by stálo za úvahu, zda-li Vám experiment s pervitinem za to opravdu stojí. Hodně štěstí a popřemýšlejte ještě o tom. M.K.