Odp.
Heduskia
Děkuji moc za odpověď.Velký problém je v tom,že je zase dost v kontaktu s těmi,se kterými to tenkrát začalo.Bylo by dobré,abych chodila na terapie s ním?

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, po domluvě s protidrogovým koordinátorem ve Svitavách jsem zjistila tyto možnosti: Ve Svitavách můžete navštěvovat ambulantní program, ve kterém externě pracuje zaměstnanec organizace Laxus o.s.Hradec Králové Mgr. Dan Dvořák – nejlépe bude se s ním telefonicky domluvit na čísle: 608 804 494 (volejte v odpoledních hodinách) – nevýhoda je v tom, že program je pouze jednou za 14 dní – místo: Multifunkční centrum Fabrika Svitavy, Wolkerova alej 92/18, 568 02. Také můžete využívat služeb Laxusu o.s. v Hradci Králové nebo v Pardubicích. Zde jsou kontakty: V Hradci Králové: Ambulantní centrum Laxus o. s., Nerudova 1361/31, 500 02 Hradec Králové 23, Tel./fax: 495 515 907, e-mail: ambulance.hradec@laxus.cz . V Pardubicích: Ambulantní centrum Laxus o.s., Češkova 2701 (vchod z ul. Demokratické mládeže) , 530 02 Pardubice , Tel. 466 265 729 , e-mail: ambulance.pardubice@laxus.cz. Párovou terapii bych Vám určitě doporučila, ale bude dobře, pokud se domluvíte s odborníkem, ke kterému budete docházet. A pokud s docházením do odborného zařízení nebude přítel souhlasit (nepoznala jsem z dotazu, zda jste s ním o tomto hovořila), určitě jej navštivte sama a poraďte se o dlaším postupu. Přeji hodně síly a trpělivosti a budu ráda, když napíšete, jak to dopadlo. Mějte se hezky a přeji také hezký den. P.S: Na emaily v této poradně bohužel neodpovídáme, protože se nám nezobrazují. Váš email v tomto případě slouží k tomu, aby Vám administrativní systém těchto stránek zaslal upozornění, že byl váš dotaz zodpovězen. Posílám odpověď jako skrytou, takže si ji budete moci přečíst pouze Vy.