Už s tím chci vážně navždy seknout, ale potřebuju pomoc..
Tereza
Vážený pane Minaříku.. Vaše poslední odpověď mě zrovna moc nepotěšila a teprve nedávno jsem si uvědomila proč se mě to vlastně tak dotklo..protože jste měl samozřejmě naprostou pravdu a to jsem neviděla nebo si to nechtěla přiznat.. Každopádně vůbec jsem, jsme to neměli pod kontrolou,jak jsem si myslela nebo spíš možná doufala..Ale protože se nám pod nohama hroutil svět jak balíček karet a nedělali jsme proti tomu vůbec nic,jen jsme fňukali,jak je všechno proti nám a že s tím nemůžem nic dělat,..to je jednoduchý..Teď jsme se z Prahy odstěhovali do Znojma, protože 4hodiny autobusem do Prahy pro drogy je docela dobrá překážka, ale máme absťáky.. A s tím potřebuju poradit od odborníka.. Můžete mi napsat, jak často a v jakým množství si máme dávat SUBUTEXY pod jazyk? Teď jsme 3týdny cucali suboxany a nějak jsme to i vysnižovali,ale Filipovi teď bylo najednou zas zle,že jsme museli jet do Prahy pro esko,protože už suboxany došli,koupili jsme ale gram heroinu..a chci s tím definitivně skoncovat, prosím můžete mi napsat, jak se máme vyabstinovat na subutexech? Strašně Vás prosím,je to naše asi už poslední šance.. Děkuju předem, Tereza a Filip

Odpověděl: Jakub Minařík
Suboxone i Subutex mají dlouhé vylučovací doby, tedy odvykací stav doráží až 3 den a tak po týdnu je vám lépe. Pokud chcete vysazovat tak: 1. cucejte 1x denně ev. obden, optimálně ráno 2. dávku redukujte po týdnu o 50%, až budete na 1 mg, přejděte na týden na miligram obden, po týdnu vysaďte 3. pomocné léky: Magne B6 3x denně, meduˇbka lékařská na zklidnění, Máta peprná na trávící obtíže 4. režim: pravidelný denní režim, přiměřená zátěž, nespat přes den, dostatek tekutin, lehce stravitelné jídlo 5. pokud to nedokážete, začněte si zařizovat detox a léčbu, skoro jistě to bez toho nepůjde Držím palce a napište, jak vám to jde.