rada
vlasta
Prosím o zaslání kontaktu na profesionála, který by mi poradil, jak se mám chovat k dospělému synovi, který je závislý na kokainu. Sama si už neumím poradit. Děkuji

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, pokud jste z Prahy nebo je pro Vás Praha dostupná, navštivte Poradnu pro rodiče Sananim, která sídlí ve Školské 30, Praha 1 v zadní části restaurace a kavárny Café Therapy. Přijít sem můžete bez doporučení, ale je třeba se předem objednat na telefonu: 739 268 527 (pondělí až pátek 9.00 – 19.00). Pokud z Prahy nejste, můžete navštívit jakékoliv jiné protidrogové zařízení (v každém větším městě funguje kontaktní centrum) – kontakt na zařízení ve Vašem regionu naleznete na adrese www.drogy-info.cz pod heslem Mapa pomoci nebo na adrese www.drogy.net.cz pod heslem Databáze kontaktů. Všechny služby v těchto zařízeních jsou anonymní a bezplatné. Nebo můžete napsat odkud jste a já Vám kontakty vyhledám. A držím palce.