desiluze
mimi
Dobr den 11.9. jsem Vám psala dotaz do poradny. Mohli byste mi prosím dát nějaké kontakty na psychiatrie v Libereckém kraji, které se zabývají drogovou problematikou? Když chci jít k psychiatrovi, tak se musím nejdříve objednat u své obvodní lékařky?

Odpověděl: Jakub Minařík
Už jsem odpověděl: Moje znalosti kontaktů v Libereckém kraji jsou omezené, asi bych doporučil v se v první fáczi obrátit na kolegy z Advaity: Liberec, Centrum ambulantních služeb - program ambulantního poradenství, ADVAITA, o.s. Ambulantní program Rumunská 14/6, Liberec, 460 01 telefon: 482 750 607 Měli by být schopni vám poradit, promluvit si s vámi, ev. vám nabídnout ambulantní psychoterapii. Také budou mít kontakt na nějakéhpo psychiatra, který bude mocen se o vás postarat. Držím palce. Kdyby to nevyšlo, napište a nebo se koukněte sem, je tam mraky kontaktů: http://www.drogy-info.cz/index.php/map/ A napište jak jste pochodila.