zadost o kod
husa
V tomto případě se Vám omlouvám, ale samozřejmě kód nemám :-( myslela jsem, že mi přijde upozornění emailem když bude dotaz zodpovězen. Včera už jsem měla nervy, protože....asi nemusím vysvětlovat proč..a oprabdu jsem kontrolovala stránky i několikrát denně, nemluvě o tom, že asi tak 20x už jsem měla dotaz rozepsaný a potom to zrušila... Ještě jednou se tedy omlouvám a prosím o zaslání toho kódu na email jestli je to možné. Děkuji mockrát

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Kláro, je možné, že vám info o zodpovězení vašeho dotazu na mail nepřišlo, protože jste v mailové adrese měla překlep. Ale to už nyní není podstatné. Znovu vám přeposílám to, co jsem vám psala v odpovědi na první dotaz, na emaily bohužel neodpovídáme. Emailové adresy, pakliže jsou zadány, slouží k tomu, aby vám administrativní systém stránek automaticky zaslal vyrozumění o zodpovězení dotazu. S PaedDr. Martinu Richterovou Těmínovou jsem o vašem problému telefonicky hovořila a ona souhlasila s tím, že ji můžete zavolat, domluvit si konzultaci a osobně s ní probrat vše potřebné. Adresa : Ovčí hájek 2549/64A Praha 13 tel : 284 822 872 P.S. je opravdu lepší předem zavolat a objednat se vzhledem k tomu, že doktorka Richterová Těmínová tam nebývá stále. Přeji hodně štěstí! M.K.