už asi nic...
husa
Jenom díky moc za odpověd...mate tam napsat rovnou, že se resi pouze ty, na dotazy na ktere je cas a nalada.... Jedině, že by ta slečna asi moc nevěděla co tam odpovídet, protože já sama nevím...no nic, díky!

Odpověděl:
Dobrý den, pokud máte na mysli váš předchozí dotaz zadaný pod stejnou přezdívkou, byl kolegyní Markétou Kordovou zodpovězen 7.9.09. Vzhledem k osobnímu obsahu byl vyvěšen jako "skrytý", abyste si jej mohla přečíst pouze vy sama po zadání kódu, který jste obdržela po odeslání dotazu. Na veřejné části webové poradny se váš předchozí dotaz s odpovědí nezobrazuje. Nejsem si úplně jistá, zda jste jej vyhledala a pakliže ano, co vám v odpovědi kolegyně scházelo. Mimo jiné jste se ptala na kontakt na PaedDr. Martinu Richterovou-Těmínovou, se kterou byste ráda svůj problém řešila. To je samozřejmě možné, kontakt vám pro jistotu přeposílám znovu. PaedDr. Richterová-Těmínová Martina, Ovčí Hájek 2549/64 A, Praha 13, PSČ 158 00, tel : 284 822 872