Hanča
Prosím o radu na koho bychom se mohli celá rodina obrátit a probrat naší situaci. Syn je zletilý, uživatel pervitinu, agresivní, nevystudovaný. Máme obavy o sobe i o něj. Doma už ho nechceme, protože nám vyhrožuje, ale rádi bychom mu pomohli, aby byl takový jako dřív. Jsme z Liberecka. Děkuji za zprávu. Hanča

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den Hančo, vypadá to, že je nejvyšší čas Vaši situaci řešit. Pokud s Vámi syn bydlí v jedné domácnosti, měl by dodržovat stanovená pravidla společného soužití a rozhodně by se neměl vůči Vám chovat agresivně ani Vám vyhrožovat. Bude dobře, pokud Vaši situaci proberete s odborníkem a poradíte se o vhodném postupu. Pokud by se syn choval tak, že by byl nebezpečný sám sobě anebo svému okolí – tedy Vám, neváhejte a volejte záchranku. Zde jsou kontakty: Kontaktní centrum Liberec, Rumunská 5/a , 460 01 Liberec, telefon: 482 713 002, http://www.mostknadeji.cz Kontaktní centrum Česká Lípa, Hálkova 1794, Česká Lípa, 470 01, telefon: 487 831 545, http://www.k-centrum-cl.cz Centrum ambulantních služeb – program ambulantního poradenství ADVAITA, o.s. Rumunská 14/6, Liberec, 460 01, telefon: 482 750 607, http://advaitaliberec.cz Mgr. Igor Pavelčák - soukromá rodinná poradna, Gagarinova 877, Liberec 460 07, telefon: 482 771 835, mobil: 728 022 618 email: ipcak@volny.cz, http://www.poradna-rodina.org. Poslední ambulantní poradna je soukromá, tudíž služby zde budou za poplatek, služby v ostatních jmenovaných zařízeních jsou zdarma. Přeji hodně síly k řešení Vaší situace.