mimi
dodatek k ,,desiluze,, K tomuto problému mám ještě podobný problém jako Ondra příspěvek (28.08.2009 13:35) s názvem deprese. Mohli byste mi prosím doporučit nějakého specialistu i na tuto problematiku? Promiňte sem náročná ale cítím, že je opravdu načase s tím něco začít dělat. Jsem z libereckého kraje . Děkuji moc

Odpověděl: Jakub Minařík
Moje znalosti kontaktů v Libereckém kraji jsou omezené, asi bych doporučil v se v první fáczi obrátit na kolegy z Advaity: Liberec, Centrum ambulantních služeb - program ambulantního poradenství, ADVAITA, o.s. Ambulantní program Rumunská 14/6, Liberec, 460 01 telefon: 482 750 607 Měli by být schopni vám poradit, promluvit si s vámi, ev. vám nabídnout ambulantní psychoterapii. Také budou mít kontakt na nějakéhpo psychiatra, který bude mocen se o vás postarat. Držím palce. Kdyby to nevyšlo, napište a nebo se koukněte sem, je tam mraky kontaktů: http://www.drogy-info.cz/index.php/map/