Zdravim vas nenasiel som slovenksu poradnu tak pisem vam som zavisli od heroin uz 1 rok kazdy den zo zaciatku 2-3 krat za den teraz uz nie tak casto lebo ma to uz nebavy takyto posraty zivot to co som stratil vam asi nemusim ani vraviet poznate to z vela inych pribehov.....mam problem hlavne s tym ze v poslednej dobe ho uzivam len tak raz zacas chcem sa zbavit zavislosti natrvalo a dam si asi tak ze 1-3 krat za tyzden potom si nedam 2-3 dni a potom zase pretrpim krizu a zase si dam neviem preco .....asi nemam este cistu hlavu....kriza uz neni taka silna ale je....a to ze nespim som unaveny uz to nezvladam krce a to vsetko uz neviem co mam robit .....neviem ako mam vydrzat viac ako 3 dni poradte mi prosim vas.....

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud se chcete vyhnout návštěvě lékaře, aby vám předepsal nějaké léky, tak: Odvykací stav trvá asi týden, první 3 dny stoupá, 4 den začíná ustupovat. Přestal jste tedy s vysazováním těsně před tou úlevou. Pokud budete vysazovat tak si opatřete: Magne B6 (1-1-1), Meduňku lékařskou (popíjejte celý den, zklidňuje, pomůže i se spánkem), Mátu peprnou (je dobrá na trávící obtíže). Po dobu odvykání udržujte pravidlný režim, nepovalujte se, lehká zátěž vám pomůže na obtíže nemyslet, přes den nepospávejte, nespal byste přes noc. Kdybyste zaznamenal vysokou teplotu (přes 38 st. C, bušení srdce, tak vyhledejte lékaře). Držím palce. P.s. Ozvěte se, jak vám to jde. :-)