thc
jupiter
Dobrý den, stala se mi taková nemilá zaležitost.Jel sem s kamaradem na vyhlidku s tím že si dame na nasem oblibenem miste jonta.Po asi 2hodinove odmlce jsme se rozhodli jet domu.Zastavila nas statní policie a mne byla polozena otazka zda sem pred jizdou požil drogy s tim že u sebe maj test ktery to dokaže,nechtel sem jit proti sobe a tak sem celou situaci vylicil a doslova sem se priznal....test meli porouchany a tak jim nevysel ale tim ze sem se priznal sem byl odvezen na bulovku na krevni testy s tim ze sem řešeny jako trestny čin.Cca do tydne az 14 dnu se mi ma nekdo ozvat a vzdelit mi co se bude dit dal.Mam sileny strach z postihu a rad bych celou situaci resil jinym spusobem nez takle vyhrocene?Je naka moznost?jake dusledky me asi tak cekaji?co ma budoucnost trestního rejstriku?Dekuju za rychlou odpoved.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že jste v nemilé situaci. Bohužel se nevyhnete tomu, že se to bude řešit jako trestný čín, za který se považuje řízení pod vlivem nelegálních drog (i alkoholu, ale tam je to od určité hranice). Myslím, že v tuto chvíli by asi bylo nejlepší se obrátit na Právní poradnu A.N.O., kde se zabývají právní pomocí lidem, kteří se dostali do konfliktu se zákonem v souvislosti s užíváním drog. Právní pomoc poskytují bezplatně. Poradí Vám, jaké to může mít důsledky, jak omezit negativní dopady, jak komunikovat s policií a případně soudem. Zkuste tam zavolat, tel je 222 932 582. Pokud bude zrovna k dispozici právnička, mohla by Vám poradit i po telefonu, případně řeknou, kdy máte volat. Pokud je pro Vás dostupná Praha, kde poradna sídlí, můžete se domluvit na osobní konzultaci. Více informací najdete také na webu www.asociace.org pod kolonkou Právní poradna. Držím palce. Bohužel je to tak, že kouření marihuany má přec jen řadu rizik, krom zdravotních, i takovéto právní...