dcera je na drogách
manlou
dobrý den,děkuji za odpověd.Zkoušela jsem dnes s dcerou probírat detoxikaci,protože neni schopna se ztoho sama bez pomoci vyhrabat,ale nechce o tom ani slyšet,stále mi tvrdí,že feták není,ikdyž pervitin bere snad každý den.Takže nevím jak jí tam dostat je plnoletá a bez jejího souhlasu s tím neudělám nic. Jsme z Jihlavy.Děkuji za odpověd.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, bude asi lepší, když nejdříve navštívíte Kontaktní centrum či AT ambulanci a tam se o všem poradíte. V těchto zařízeních pro uživatele drog lze využít i poradneství pro rodiče, partnery či osoby blízké. Zkuste tam zajít, dostanete veškeré informace a poradíte se jak postupovat dál. Vyhledala jsem Vám tyto kontakty. Kontaktní centrum ,,U Větrníku" U Větrníku 17 Jihlava tel : 567 310 987 Mgr. Petra Pilná ( ve všech kontaktních centrech pro drogové uživatele jsou služby bezplatné a můžete jich využít i zcela anonymně, můžete přijít během provozní doby kdykoliv - je ale mnohem lepší si předem zavolat a dohodnout si termín konzultace, nemusíte pak čekat a pracovník má na Vás i více času ) AT ambulance Brněnská 54 Jihlava tel : 567 552 111 MUDr. Bartesová Jana P.S. Tak držím palce ať se Vám podaří Vaši nelehkou situaci zvládnout co nejlépe.