Dara
Děkuji mockrát za odpověď moc mě potěšila jsem z Chomutova a budu velice ráda za kontakty,které mi zašlete jen jsem se chtěla zeptat půjde tato léčba anonymně? A prosím neposílejte mi kontakt jen na zařízení přímo v Chomutově spíše i v okolí děkuji mockrát DÍKY ŽE JSTE...

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, děkujeme za kladný ohlas. Vyhledala jsem pro Vás tyto kontakty. Jak je to s anonymitou Vám s úplnou přesností říci nemohu, jestliže se pro pomoc obrátíte na Anonymní alkoholiky, tam je to jasné, když zajdete k lékaři-psychiatrovi, budete mu nějaké osobní data muset zřejmě sdělit jako u běžných lékařů. Myslím, že se ale obávat nemusíte, všichni lékaři jsou vázáni lékařským tajemstvím, též sociální pracovníci či terapeuti musí přísně dodržovat mlčenlivost dle etického kodexu. Anonymní alkoholici Teplice tel : 739 477 529 Anonymní alkoholici ( linka s celorepublikovou působností ) tel : 800 155 555 AT ambulance Masarykova nemocnice - psychiatrické oddělení Sociální péče 7 Ústí nad Labem tel: 477 113 137 MUDr. Zdeńka Vańková Psychiatrichá léčba - ambulance Sokolovská 1407 Roudnice nad Labem tel: 416 838 216 MUDr. Jiří Pišvejc P.S. Tak přeji hodně úspěchů na Vaší cestě za abstinencí. Držím palce. M.K.