thc testy
barča
dobrý den. za dva dny jdu na vstupní lékařskou prohlídku do zaměstnání- státní správa na úřadě, chtěla bych se zeptat, jestli se dělají testy na THC, jelikož jsem každodením kuřákem marihuany.může být za to nějaký postih? děkuji za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud se nechystáte např. k policii a pokud usilujete o práci v ČR (v USA a některých dalších zemích se při přijetí do státní správy testy dělají), tak se testy na přítomnost drog při těchto vstupních prohlídkách nedělají. Jen mě napadá, jestli každodenní kouření marihuany je úplně slučitelné s prací na úřadě... nevím, jaký je Váš obor a nakolik to bude náročná práce. To asi víte sama nejlépe, jak na tom jste, a také pak zjistíte sama, jak se Vám to bude zvládat. Postih by Vám hrozil v případě neplnění pracovních povinností, aniž by se asi zjišťovalo, jestli jste uživatelka marihuany nebo ne. Taky má denní kouření trávy i další rizika než to, že by to mohlo ohrozit zaměstnání, ale to určitě víte také. Tak buďte na sebe opatrná.