Pomoc s alkoholem
Beruška
Dobrý den, mám problém s alkoholem. Přišlo to s nástupem do práce po mateřské. Moje zaměstnání je velice vyčerpávající, najezdím měsíčně až 8 tis.km, večer přijedu za rodinou, kdy musím zase fungovat, mám dvě děti. Jedno 3 roky, druhé 12-puberta.Únavu jsem začala zahánět relaxem u vína. Teď piji každý den, mnohdy až litr vína. Zjistila jsem, že si to nedokážu odepřít. Nedokážu si nedát..Chtěla jsem vás poprosit o kontakt na odborníka, nebo skupinu blízko mého bydliště. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, to, že Vaše každodenní pití vnímáte jako problém je prvním krokem k tomu Váš problém začít řešit, což je určitě dobře. Žádala jste o kontakty na odborné zařízení, které se problematikou alkoholu zabývají, ve vyhledala jsem Vám tyto : AT ambulance J. Sousedíka 1204 Vsetín tel : 721 428 525 MUDr. Lenka Šebelová Psychiatrická léčba Letenská 1183 Rožnov pod Radhoštěm tel: 571 660 165 MUDr. Radana Souralová Psychiatrická léčebna AT Havlíčkova 1265 Kroměříž tel : 573 314 215 prim.MUDr.Ivana Skácelová Psychiatrická a psychoterapeutická ambulance poliklinika tř. T. Bati 3705 Zlín tel : 577 645 259 MUDr. Jiří Boháč P.S. zcela nejlepší je předem si zavolat a dohodnout si termín první konzultace. Odborník s Vámi pohovoří, zhodnotí celou Vaši součanou situaci a doporučí jak postupovat dále. Nemusíte se ničeho obávat, nejste jediná komu se něco podobného s alkoholem přihodilo a myslím, že díky Vaši chuti svůj problém řešit máte velkou šanci na to svůj problém s alkoholem zvládnout. Tak přeji hodně štěstí. M.K.