uz jsem v tom znova 2
martin
Diky moc za odpoved, zacal jsem snizovat davky, do ctvrtka bych to mel mit na hranici, o ktere jste psal. Bohuzel heroin tady je hodne kvalitni, zcela o necem jinem, nez v Evrope, takze se budu snazit dostat na ten 0,1 gramu. V lekarne mam moznost koupit krome bylinek: na bolest - ibuprofen, na zklidneni - valium ( kapky ), doporucovali take leky na nachlazeni...+ Naltroxene. Co s tim, a jak dal? Vim z minula, ze pro me ten nejhorsi problem byly nekontrolovatelne krece ve svalech, cosi mezi bolesti a tikem. Neda se spat, neda se premyslet, clovek by si radsi hlavu o zed rozmlatil... Znovu diky za otevreny pristup, tyhle rady se tezko shani.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud mají v lékárně valium, tak si jej opatřete. Valium je obchodní název diazepamu, uživejte tak max 10 mg denně, ve 3 denní dosích, maximum na noc. Je důležité jej nebrat dlouho, vyvolává poměrně silnou závislost, neměl byste jej brát déle než 2-4 týdny, vysazujte postupně - prakticky bych ho začal brát hned první den co heroin úplně vysadíte, týden bych užívat těch 10 mg denně, následující týden snížil na 50%, další týden znova na 50=, pak vysadit. Ibuprofen na bolest může být taky prima, berte max 3 denně, spíše si jej ponechte v záloze, docela dráždí žaludek. Na křeče si opatřete magnesium. Naltrexon je dobrý po vysazení, snižuje chutě, a blokuje efekt opiátů, je to jejich antidotum. Na jeho užití musíte být úplně čistý, tedy žádné opiáty posledních alespoň 14 dní, jinak dostanete strašlivý absťák. No, takl napište, jak to jde.