už jsem v tom zas trochu jinak :-(
husa
byla jsem na P i H celkem 4 roky,absolvovala leceni(i Nemcice,ale jen 2 mesice),nakonec prestala sama pouze po detoxu v motole na infekcnim,jinam uz me nevzali,ale mam hep C.To mi bylo 18let.Poté jsem žila v cizině(aupair),pracovala,uzivala prilezitostne kokain,ext,marih,alkohol,ale opravdu bez problemu zvladnuti odmitani,nekdy jsem nemela treba i pul roku,samo nekdy deprese,ale krome toho,ze jsem pokazde udelala ostudu a bylo to spatne na jatra mi to jinak zivot nekomlikovalo. od r.04 jsem se zamilovala do "byvaleho" narkomana,vlastne jen kvuli tomu,ze to "taky"zvladal" a rozumel mi atd...,ale bohuzel zacal P,mela jsem strach,ale byla jsem zamilovana a zavisla na nem asi.To je na kilometr psani,Kazdopadne ted uz spolu nejsme,pres minuly odpor jsem opet zacala P,antidepresiva,jehli,problemy v praci a to mam byt na hypo a psa,ktereho miluji,ale neustale nutkani,ale i obavy,navic blaznim,takze spis me to tahne k H,do toho vim,ze zdravi...atd.Zkracene co mohu delat,abych nemusela do lecebny,ale na "svobode" to zvladla?Mam porad co ztratit,na ulici uz nechci,to bych stejne nestihla kvuli zdravi(zanet zil+hep.C,vredy a hlavne MOZEK),ale chci ZIT a mam psa a rodice a kamarady,bohuzel krize.Pomuze treba regresni terapie?Loni jsem chodila na Kineziologii,to mi pomohlo v mnoha smerech,ale velmi nakladne,mela jsem dochazet 2-3xtydne avic mimo Pha.Prosim doporucte mi.Cele me okoli si mysli,ze to zvladnu sama a neposloucha ale ja to vidim trochu realneji.Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Kláro, díky e-mailové adrese jsem pochopila, že jde o Vás a telefonicky jsem kontaktovala Martinu Těmínovou a hovořila s ní o Vašem dotazu a zda je možné, abyste mohla pohovořit přímo s ní. Souhlasila. Posílám Vám tedy na ni adresu a telefoní číslo, bylo by asi lepší si nejdříve zavolat a domluvit si termín návštěvy přímo u ní ( nebývá v kanceláři pořád ). Tak se držte a hodně štěstí. M.K. PaedDr. Richterová-Těmínová Martina Ovčí Hájek 2549/64 A Praha 13 PSČ 158 00 tel : 284 822 872