bylo to moc?
Experimentator
Zdravim, tenhle pátek jsme chteli vyzkouset co dokáže tráva a ted v 16:00 v neděli sem teprve schopnej vstát z postele a napsat dotaz(uz dva dny me boli cely tělo)... V pátek jsme uvařili bramboráky s obsahem cca 40gramů dost kvalitní ganji, hodinu po konzumaci sem jen ležel na louce a nevedel co se deje, (jinak si davam recepty z konopi uz docela dlouho) potom začla třesavka po celym těle, což mi nepřidadalo uplně normalní, co se týče srdce a tlaku tak puls by mi asi ani nenameřily, asi v 6 rano sem se z toho trochu dostal a doplazil se domu do postele... Zajima me co se mi vlastne stalo, protože brzo planuju dalsi konopne jidlo predem diky za radu...

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, tážete se zda toho bylo moc? Ano, bylo toho moc, alespoň dle toho jaké množství uvádíte a podle toho jak Váš stav po konzumaci popisujete, i to jak jste mohl-nemohl fungovat. Uvádíte, že jste pravidelným konzumentem různých receptů. U přidávání marihuany do pokrmů se velmi těžko odhaduje množství, které pak do sebe vpravíte, proto jsou takovéto experimenty nebezpečné. Jestliže si nejste schopen tyto experimenty odepřít, příšte přidejte do pokrmu menší množství. Na začátku Vašeho dotazu zmiňujete, že jste chtěli vyzkoušet co "dokáže tráva"...tak teď vidíte, dokáže vás například dát na celý víkend "mimo provoz". Zvažte zda Vám trávení volného času takovýmto způsobem za to opravdu stojí. Také bych ráda připoměla skutečnost, že i jednorázové užití jakékoliv psychotropní látky může u disponovaných jedinců vyvolat velmi vážné psychické obtíže, které jsou leckdy až nevratné. Nepodceňujte marihuanu a jestli budete ještě experimentovat - tak opatrněji. M.K.