uz jsem v tom znova
martin
Pred 4 roky jsem zacal experimentovat z hlouposti s heroinem, ne do zily, "jen" koureni. Po 6 mesicich uz jsem byl v situaci, kdy jsem nic jineho nedelal, nez tupe lezel na gauci a dny utikaly a utikaly... Nakonec jsem se rozhodl s tim neco delat, podarilo se mi ziskat na cernym trhu methadon, zamknul jsem se doma, vypnul vsechny kontakty, dal ani nebudu popisovat, zkratka jsem se z toho sam vyhrabal a byl jsem cistej dalsich 5 let. Jenze...prisli problemy vetsi, nez jsem cekala. Mama odesla, po jeji smrti velky dluhy, rodina se rozdrobila jako pernik. A uz jsem v tom zas, jsou to 2 mesice, co kourim. Ted se znova stavim na nohy, jsem v USA kvuli praci. Chci prestat. Ale sam. Na kliniky tu namem penize, cas a po pravde jsem clovek, co se v zivote spoliha jen sam na sebe. Bohuzel tady nemam kontakty na methadon. Muzete mi poradit jakekoliv prostredky, ktere mi trosku utlumi abstinencni priznaky a ktere jsou bezne k sehnani. Chapu, ze neexistujou zazraky a ze to bude zase boj, jen bych chtel aspon malou berlicku. Diky.

Odpověděl: Jakub Minařík
Jde o to, na jak velikých dávkách jste. Pokud jsou veliké, musíte napřed snížit. Pokud je dobrý heroin, tak se musíte dostat na dávky, kolem 0,1-0,2 gramu denně. To by mohlo jít. Z léků bych doporučil magnesium, vitaminy, ne v šumivé formě, něco na zklidnění a na bolesti břicha (v ČR doporučuji koupit si meduňku lékařskou-melisa officinalis a mátu peprnou-herbamentae pip.). Volně jinak nic moc asi neseženete. Zajděte do lékárny a zkuste se tam poradit. Absťák trvá asi týden, 1. 3 dny stoupá, pak už odeznívá. Většinou 4 den se cítíte lépe a můžete jít do práce. Zkuste si to načasovat. Zkuste napsat, co vám v lékárně doporučili, zkusím vám pomoci s výběrem. Nabízím také provedení procesem detoxifikace, snad budu mít čas a k PC se dostanu. :-)