Potřebuju pomoct enbo se léčit?
Large
Zdravim lidi. Sem každodením kuřákem marihuany., ale co to kecám , hulim jak komín, denně zhulím sám kolem 1g a to ne žádný čechy. Hodně piju na příšky , Paralen , Codein, Ibalgin, Tammal a podobně. Taky sem tam vemu nějký prášky na "lítání" to envim jak se menuje, ale nosí je kámoš. Sem tam si narýšuju nějaký to peří , ale to tak max jednou dvakrát za měsíc. Nikdy to nijak nechybovalo, máma ví že hulím a že jím prášky o ničem jinym myslim ne. Ale už i kámoši z partie mi řikaj že sem feťák , a to si pár z nich taky sem tam loupne.-..-, Jenže, poslední dobou když nic nemám, sem hotovej, nemám co dělat , potím se a šílím z toho že se nic neděje, nebo spíš z toho že se děje , že všechno musím vnímat. Jinak už sem si říkal že toho peří ej asi moc protože už se mi udělali 3 takový ty perníkový jebáky. Šílím, doslova šílím protože kdykoli sem sám a nemám žádný drogy , můžu bej kde chci s kým chci ale sem sám ve svým šílenství. Mám strach že se mit o vymiká kontrole. Prosím řekněte mi- co se mnou je ?Nejhorší věc je, že krom hulení cigár a chlastu nemám žádnou pevnou závislost takže když není nci jinýho , není to strašný (krom cigár , když nejsou sem totálně v prdeli) ale když není hhulení enbo chlast , dycky se něco najde, ať už nějaký pilule na spaní abych dospal to než bude něco jinýho, nejhorší je , když vím že nic není a nebude,..., že se budu úpotácet jen tak..., prosím pomozte mi. Sám enchápu jak sem se tady dostal do takovýho blázince. Jsem z Okolí Opavy tak prosím kdyby ste mi dali nějakej kontakt pokud si budete myslet že je to vhdné , díky..,--,-.,.-,

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, zdá se, že Vám ta Vaše konzumace "čehokoliv" zřejmě již dávno nedělá dobře a bylo by na čase s tím něco začít dělat. Ptáte se co se s Vámi děje - děje se to, že jste závislý na drogách a k tomu se samozřejmě váží i tyto nepříjemné fyzické a psychické obtíže, které jste uvedl. Jako nejoptimálnější řešení v tuto chvíli bych viděla osobní návštěvu odborného zařízení, které se problematikou drogových závislostí zabývá a pohovor s odborníkem. Ten by s Vámi probral Vaši konkrétní situaci, celou by ji zhodnotil, poradil by Vám jak dále postupovat a doporučil by Vám případně i vhodný typ léčby a mohl by vám pomoci ji zprostředkovat. Jsou různé možnosti léčby - ústavní léčba na alkoholicko-toxikomanickém oddělění, které bývá součástí psychiatrických léčeben, Terapeutické komunity, Ambulantní program, ale zda-li by pro Vás byl dostačující, já bohužel takto přes internet nedokážu zhodnotit, proto je nejlepší osobní kontakt. Nemusíte se ničeho obávat, veškeré služby v Kontaktních centrech jsou bezplatné a můžete jich využít i zcela anonymně. Krizové a kontaktní centrum Pod Slunečnicí (poskytování psychoterapeutických a poradenských služeb pro prevenci závislostí) Hradecká 650 Opava - předměstí tel : 553 718 487 email : k.centrum@seznam.cz (POZOR !!! vchod je branou z ulice Skřivánčí) PORADENSTVÍ : PO 10.00-17.00 ÚT 10.00-17.00 ST 10.00-15.00 ČT 10.00-17.00 PA 10.00-17.00 vedoucí K-centra : Antonín Daněk, danek@podslunecnici.cz, mob: 602-765 082 kontaktní pracovník : Oldřich Kutra, kutra@podslunecnicí.cz, mob: 602-743 112 P.S. nebojte se a zkuste se na K-centrum obrátit, poradí Vám jak dál. Spoustě lidem se ze závislosti podařilo dostat a tak nevidím důvodu proč by se to nemělo podařit i Vám. Tak držím palce a přeji hodně štěstí. M.K.