pomoc synovi
Kamila
Prosím o radu,mám 18ti letého syna drogově závislého a problémového.Nevím si už radya tak došlo k tomu, že jsem ho musela vyhodit z domu.Ráda bych mu ale pomohla, ale bohužel nevím na koho se obrátit, pokud mi můžete prosím poradit tak mi napište na uvedený e-mail. DĚKUJI ZA ODPOVĚD S POZDRAVEM KAMILA

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, asi Vás to, co se stalo znepokojuje a trápí, ale často dítě právě po tom, co ho rodiče z domu vyhodí zjistí, jak těžké je žít bez zázemí a o co všechno přichází. K motivaci ke změně pak nebývá daleko. Chápu, že chcete synovi pomoct a bude dobře, pokud s odborníkem zkonzultujete jakou pomoc synovi nabídnete, kdy mu ji nabídnete a také za jakých podmínek mu ji nabídnete. Protože právě správně zvoleným postupem můžete syna motivovat k pozitivním změnám. Navíc jistě získáte i tolik potřebnou podporu v této nelehké situaci. Pokud jste z Prahy, doporučuji Vám využít služeb Poradny pro rodiče Sananim, která sídlí ve Školské 30, Praha 1 v zadní části restaurace a kavárny Café Therapy. Přijít sem můžete bez doporučení, ale je třeba se předem objednat na telefonu: 739 268 527 (pondělí až pátek 9.00 – 19.00). Pokud z Prahy nejste, můžete navštívit jakékoliv jiné protidrogové zařízení (v každém větším městě funguje kontaktní centrum) – kontakt na zařízení ve Vašem regionu naleznete na adrese www.drogy-info.cz pod heslem Mapa pomoci nebo na adrese www.drogy.net.cz pod heslem Databáze kontaktů. Všechny služby v těchto zařízeních jsou anonymní a bezplatné. Nebo můžete napsat odkud jste a já Vám kontakty vyhledám. Na adrese www.odrogach.cz si také můžete přečíst informace pro rodiče. Přeji Vám hodně síly a trpělivosti. A když bude třeba, zase napište. P.S.: Na e-maily v této poradně neodpovídáme, protože se nám nezobrazují. Váš e-mail v tomto případě slouží k tomu, aby Vám administrativní systém těchto stránek zaslal upozornění, že byl váš dotaz zodpovězen.