dobrý den, ráda bych se přeptala zda by bylo ve Vaší AT ambulanci možno provést ambulantní návštěvy (dle potřeby) pro stabilizovanou dceru z hospitalizace v Jihlavě (Heroin-těžká závislost a nasazen po měsíce Subotex a v léč. odbourán...) aj elikož je pan doktor Presl znaně populární osobnost, bylo-li by možné se ke konzultaci objednat. Děkuji za opdověď a spozdravem V.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, pro upřesnění, pan MUDr. Presl, u kterého byste si ráda objednala konzultaci (jak uvádíte), nepracuje pro občanské sdružení SANANIM, pod které spadá tato webová poradna, MUDr. Presl působí ve středisku DROP-In. Jestli se k němu lze objednat opravdu netuším, ale vzhledem k jeho vytíženosti by to možná i mohl být problém. Kontkaty Vám napíši a Vy to samozřejmě můžete zkusit. Středisko DROP-IN o.p.s. Karoliny Světlé 18 Praha 1 tel : 222221124 stredisko@dropin.cz konzultační linky : MuDr. Presl 602 317 174 PhDr. Douda 602 317 173 Když si na internetu do vyhledače zadáte DROP-IN, dostanete se na webovou poradnu, kde přímo p. Presl odpovídá. P.S. Je určitě dobře, že Vaše dcera absolvovala léčbu v Jihlavě. Uvádíte, že ji teď čeká studium na vysoké škole, které upřednostnila před léčbou v terapeutické komunitě. Já osobně bych volila opačný postup (nejdříve celý léčebný komunitní proces - posléze studium), ale chápu, že se někdo může rozhodnout jinak. Vzdělání je důležité, to ano, a to, že se Vaše dcera na VŠ dostala je určitě skvělé, ale studium také sebou jistě přináší určitou dávku stresu a klade důraz na výsledky. Proto bych určitě odbornou ambulantní péči nepodceňovala a doporučila Vaší dceři si ji co nejdříve zařídit. V případě, že byste se nedomluvily s panem doktorem Preslem, můžete se obrátit opět na tuto webovou poradnu a my Vám velice rádi doporučíme jiné odborné zařízení. Přeji Vaší dceři, ať se jí ve škole i v léčbě daří. Mějte se hezky. M.K.