Deprese+adresa
Ondra
Jsem odtud: Středočeský kraj,okres Kolín a slíbili jste mi, že mi doporučíte psychiatra v mém okolí.DÍKY.:-) Dobrý den, ke konci června jsem si dal poprvé LSD...týden mi nic nebylo, pil jsem alkohol, všechno v pohodě.Pak jsem se opil a trochu zahulil(za život jsem měl maximálně 20 špeků ale v poslední době jsem to docela přeháněl a v půlce června jsem se tak zkouřil že jsem nemohl chodit,skoro jsem a když sem šel spát tak sem nemoh usnout).Hrozně mi tlouklo srdce,sucho v krku, když sem zavřel oči myslel jsem nad kravinama, hrozně jsem se potil, bylo to hrozný.Další den ráno už jsem byl takový přiblblý, nedokázaj sem se soustředit, hrozný stavy deprese a úzkosti, život nedával smysl, průjmy, nechuť k jídlu, ospalost, oči mě pálily,mravenčilomi v hlavě, měl jsem hrozný myšlenky, byl jsem osláblý a rozklepaný, neměl jsem chuť na sex.Teď už mi je líp, cítim to co na začátku akorát už ne tak silně tak o 3/4 je mi je líp.V polovině Srpna jsem byl u psychiatričky a předepsala mi Deniban.Prý bych teď neměl hulit, pít alkohol.No zejtra už to bude dva měsíce co jsem "nenormální" a já se obávám abych to neměl do konce života.Pak když jsem od ní přišel domu, jsem se na internetu dočetl o ní, jak na ní každej nadává.Tak to ve mě nevzbudilo důvěru.Paní doktorka řikala že mi bude určitě dobře.Co si o tom myslíte?Kdy budu "normální"? Středočeský kraj,okres Kolín

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás a posílám vám ty kontakty : Psychiatrická ambulance J. Wolkera 603 (poliklinika) Brandýs nad Labem tel : 326 904 654 ( MuDr. Zdeněk Fuzek ) Psychiatrická ambulance Kutnohorská 21 Kolín tel : 321 716 728 P.S.Možná, ale popřemýšlejte, jestli by opravdu nestálo za to zajet si do Prahy a navštívit CADAS (jak jsem již uváděla v první odpovědi). Jde o to, že psychiatrů-specialistů na problémy spojené s užíváním nelegálních drog zase tolik není a jaké mají zkušennosti s touto problematikou zrovna ti, které jsem našla ve Vašem regionu, zcela upřímně řečeno netuším. Jestli by pro vás byla návštěva pražského CADASu skutečně komplikovaná, tak tam zkuste alespoň zavolat ( tel : 222 924 245 MuDr. Jakub Minařík )a řekněte doktoru Minaříkovi o Vašem současném problému, třeba Vám poradí na koho přesně a konkrétně se u vás obrátit, aby jste měl jistotu odborné péče. Tak držím palce. M.K.