Finmag
Dobry den, diky za odpoved a radu! Pristi tyden zkusim zajit do centra CADAS,potom napisu,jak jsem dopadl:)! Jinak jeste jedna vec k tomu koureni. Asi jsem se spatne vyjadril... I kdyz na druhou stranu opravdu jsem nekde cetl,ze je to vubec nejhorsi... Vy rikate,ze ne,verim Vam. Mne jde ale spise o to, jestli se vubec vi(stejne jako napr. u cigaret a marihuany),jak moc je kour z pervitinu karcinogení,toxicky,co zkratka obsahuje... V mem pripade dost dulezite(prestoze nekourim ty 2 vyse zminene susene rostliny),vykourim totiz toho "nerostlinneho" koure pomerne velke mnozstvi... Zkoumal to tedy vubec nekdy nekdo? Diky moc! S pozdravem Finm

Odpověděl: Aleš Termer
Zdravím a děkuji za odpověď. Do CADASu nejdříve zavolejte a objednejte se, je tam docela plno :) Podle mně dostupných informací, byste neměl z alobalu vdechovat nic jiného, než pervitinové výpary. Tedy po dokouření dávky, by měl na alobalu zůstat jen zažloutlý flek. Pokud tam jsou saze, buď se dávka připálila anebo byly v pervitinu znečišťující příměsi. Karcinogenní látky totiž vznikají "spálením". Jinak mi není známo, že by se někdo seriózně zabýval zkoumáním pervitinových výparů. Aspoň jsem nikde nic nenalezl... A.T.