maření soudnu
Petra
Zdravím, potřebuju vědět,kdyz je skupina lidi spolecne (ted uz na slib)vysetrovana na svobode a potom se k soudu 2krat nedostavi jeden z obzalovanych,znamena to,ze je na neho uvalena vazba za mareni soudu??protoze co pak muzou delat ty ostatni ktery to chteji mit konecne za sebou a kvuli jednomu musej ve stresu cekat dal na neurcito. Prosim odpovezte co nejrychleji díky

Odpověděl:
Dobrý den, pokud se jeden ze spoluobviněných skrývá a na hlavní líčení se opakovaně nedostavuje, může být vzat do vazby, předveden Policií ČR či pokutován. O postupu v této věci rozhoduje soud, záleží na konkrétní situaci. Chápu, že je to pro vás nepříjemné a ráda byste věc urychlila. Jestliže vaše právní problémy souvisí s drogovou problematikou, doporučuji obrátit se na Právní poradnu A.N.O., která se na poradenství (i obhajobu) v trestních věcech v souvislosti s drogami specializuje. Kontakt naleznete na těchto stránkách v pravém sloupci. K osobní konzultaci je třeba se předem telefonicky objednat, dotazy můžete také poslat mailem. Zatím hodně štěstí.