CHaos
dobry den,chci se zeptat na kannu,neboli channu,co je to vlastne za drogu,ma neake spatne ucinky na organismus po delsim uzivanim a co zavislost na ni,DEKUJI ZA ODPOVED

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud jsem správně pochopil, jedná se o stejnou drogu, která se v asii užívá po názvem kratom, ithang, .... Jistý si ale úplně nejsem. Jedná se o rostlinu z čeledi Mořenkovitých, hlavní účinnou látkou je mitragynin, efekt je zprostředkován přes opioidní receptory, efekt v menších dosích mírně stimulační a analgetický, ve vyšších dávkách sedativní a euforizující. Zkušenosti z s tím nemám, u nás se nevyskytuje, nikdy jsem uživatele neviděl. Závislost dle pramenů možná je, je ale relativně málo pravděpodobná, dlouhodobé užívání jsou obvykle vyhublí, ne zcela zdraví, avšak bez bližší specifikace. Hlavním použitím je pomoc při odvykacím stavu při abusu opioidů.