perník.. 852903
Míša
Moc děkuji za odpověď. Kamarád mě neustále kontaktuje telefonem a mě je z něj smutno, připadá mi, že volá o pomoc. Já se z těch věcí opravdu dostala sama a již se k tomu nikdy nevrátím. Dodnes mám problém si nechat odebrat krev, ihned se celá napnu a je mi na zvracení. Jsem si naprosto jistá, že kdybych to jedinkrát udělala, skončím v blázinci. Můj poslední stav byl na hranici. I strach může být lékař. Tak teď počkám až se D zase zastaví a dám mu přečíst vaši reakci. Již jsem mu o tom řekla a nadšený opravdu nebyl a doprovod jsem mu také navrhla. Opravdu doufám, že se mi to podaří, ale jen detox u něj stačit nebude. Má to v sobě, zřejmě až v kostech.... Kouknu do mapy, kde je ta Osadní... Moc hezky radíte i ostatním. Znovu děkuji. Míša

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Míšo, jestli Váš kamarád bude souhlasit s návštěvou K-centra, tak tam nejprve zavolejte ( jak jsem již uváděla v předešlé odpovědi - je to lepší ). Můžete ho podpořit tím, že ho doprovodíte, to jsem též zmiňovala. Jestli ale návštěvu K-centra a další kroky k léčbě nebude ochoten přijmout, nenechte se tím ovlivnit. Znova opakuji, že za jeho "braní" nenesete žádnou odpovědnost. Může Vám ho být sebevíc líto, ale když on sám nebude cítit potřebu s tím něco dělat, opravdu Vy s tím nic nenaděláte a zbytečně Vám to bude brát jen Vaši energii, kterou můžete vynaložit lépe. Napište jak se situace vyvíjí a hlavně buďte opatrná. Držím palce. M.K.