alkohol
liliana
Dobrý popravdě nevím jak začít, můj přítel má sklon k alkoholu a začínám mít poslední dobou pocit že už je to přehnané, alkoholem řeší většinou své problémy, když se mu něco nedaří, ale nedokáže o svých problémech mluvit a to je největší problém. On sám si uvědomuje, že to s tím alkoholem přehání ale nedokáže to ovládat jemu pak připadá svět hezčí a lepší. Bohužel jeho otec je dost zvislý na alkoholu a měl sklony k týrání rodiny ať už fyzicky nebo psychciky. A i on dokáže vyhrožovat sebevraždou a tvrdí mi že ho nebaví žít a podobně. Vydrží nepít ale jakmile se naskytne nějakej problém sáhne po po pití znovu. Prosím poraďte, předem děkuji za oodpověď

Odpověděl: Jakub Minařík
No, přítel ba měl asi zkusit nějakou dobu úplně abstinovat a pak, pokud bude chtít začít znova pít tak pití alkoholu opásat pevnými pravidly, co se týče frekvence a množství. Taky mě napadá, že by se měl přítel naučit nějak jinak nakládat se situacemi, které jsou složité, nebo je nezvládá. Možná bych mu doporučil navštívit psychiatra a nebo psychologa a poradit se. Ono je to někdy složité, mluvit o svých problémech s přece jen by psychiatr nebo psycholog mohl být vhodnější a mohlo by to být snazší. Navíc, pokud říká že jej nebaví žít tak může trpět nějakou duševní poruchou, kterou tím alkoholem řeší. Vhodně zvolené léky by mu mohli pomoci situaci lépe zládnout bez rizika závislosti a alkoholu. Zkuste dát dotaz a odpověď příteli přečíst. Za zkoušku nic nedá. :-) P.s. Pokud napíšete odkud jste, pokusím se vám vyhledat nějaký kontakt.