jak na ne?
ber
dobrý den! v dome nam dlouhodobe zacali vegetovat uzivatele. z pohledu obyvatel je obtezujici a nekteri maji obavy o svou bezpecnost. Nemeli byste nejakou radu, jak je odtamtud vystrnadit bez asistence policie? Na domluvu bohuzel moc nereaguji a stale se nam tam vraceji. diky

Odpověděl:
Dobrý den, z vašeho dotazu bohužel není zřejmé, jakým způsobem vás dotyční obtěžují ani z jakých důvodů se ve vašem domě vyskytují (bydlí tam?) a o jaký typ domu se jedná. Těžko vám tedy mohu radit něco konkrétního. Nicméně samotné užití drog trestné není a toto by policie ani neřešila. Pokud byste se chtěl/a o problému poradit, můžete se obrátit na Právní poradnu A.N.O. (kontakt najdete na těchto stránkách v pravém sloupci), je však třeba situaci popsat a uvést konkrétní podrobnosti.