závislý bratr
sailent
děkuji za odpověď, chtěla bych tedy ještě dodat, že je mu 22, pracuje, zdravotní problémy jsme zatím žádne nezjistili nebo se o nich nezmínil. Mívá stavy kdy sám sebe nenávidí a ty se střídají se stavy kdy nenávidí nás. nechci ho rozčílit tím že ho pošlu do poradny, snad to vezme v pohodě. nedávno (1měsíc) začal ještě šňupat tabák, může mu i tohle uškodit při tom šňupání drog? jinak žijeme u ostravy máte i tam někde pobočku?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím, tak přímo naši pobočku nemáme, ale můžete navštívit K-centrum v Ostravě a tam se o všem poradit. Nejdříve tam zajděte sama, popřípadě s rodiči, proberte Vaši současnou situaci s pracovníkem K-centra a až po té, co budete mít veškeré informace, zkuste doma s bratrem pohovořit. Kontaktní centrum Halasova 16/661 Ostrava - Vítkovice kcovarenarkon@seznam.cz tel : 595 627 005, 602-670 789 Provozní doba K-centra je pondělí až pátek od 9.00 do 16.00 hod. Zavolejte si během provozní doby a předem si dohodněte termín, nemusíte pak čekat a pracovník má na Vás i pak více času. Tak ať to dobře dopadne. M.K. PS: Šňupání tabáku je ve srovnání s pervitinem nesrovnatelně méně rizikové a za současného stavu bych to nepovažovala za primární problém.