David
moc děkuji za odpověd. Sem od Karlových Varů. byl bych moc vděčný kdyby ste mi poslali kontakt na někoho s kym se o tom dá mluvit a poradí mi, sám to nezvládnu, zkoušim to pořád, ale nevidržim déle jak dva dny.. ale zase si nemůžu dovolit nějakou dlouhodobou léčbu jelikož chodim do práce a nemůžu si dovolit přestat pracovat.. zajímá mě ta ambulantní léčba, povíte mi o tom něco? Myslel sem že mi pomůže když se od toho odříznu a smažu kontakt, spletl sem se, číslo mi vlezlo do mozku a já si ho pamatuju na zpamět, a sám od sebe to nedokážu, zkoušim to už nějakej měsíc ale stejně tam jedu i když se přemlouvám že ne. oblbuju přítelkyni ale hlavně sám sebe.... sem prostě v tomto slaboch... děkuji za snahu z vaší strany mi nějak poradit... s pozdravem David

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Davide, posílám Vám ty kontakty : Kontaktní centrum o.s. Světlo Krále Jiřího 38 Karlovy Vary tel : 353 222 742 ( Jana Huttová ) Alkoholocko - toxikomanická poradna Myslbekova 4 Karlovy Vary tel: 353 230 880 ( MUDr. Beran Vladimír ) Psychoterapie - poradneství pro osoby ohrožené drogou Lucie Vobořilová email: lucie.vobor@seznam.cz tel : 773-656 889 volat po 17.00hod. Jsem ráda, že Váš zájem trvá. Zavolejte co nejdříve a dohodněte si termín konzultace, je to mnohem lepší, nemusíte čekat a pracovník má i pro Vás pak více času. Tak se držte ! M.K.