THC
***
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat když jsem rok hulil skoro každý den tak jak dlouho nesmím hulit aby mi to nenašli testama v moči ani krvi??? A druhý dotaz je jestli se do mého těla dostanou látky z marihuany když jsem v místnosti kde lidi hulí a já ne jestli to můžou taky najít na testech tím že to jen z té místnosti vdechuji??? Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den THC se v organismu drží déle než jiné návykové látky. Detekce z moči je cca 1 - 30 dní, vyjímečně i déle - závisí na intenzitě předešlého užívání. Při občasném užívání se negativizují cca do 14 dní. Detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní. Pokud jste kouřil THC rok téměř denně, počítala bych s tou horní hranicí. Když budete v místnosti, kde se bude vydatně konzumovat marihuana pouze sedět, vaše testy by teoreticky mohly krátce vykazovat pozitivitu, i když to není příliš pravděpodobné. Takže jestli chcete mít stoprocentně Vaše testy v pořádku, raději se tomu vyhněte. Hezký zbytek léta. M.K.