Anabolika,steroidy
Ondra
Ahoj,potreboval bych poradit.Hraju hokej a ted mame letni pripravu.Chci si samozrejmne vylepsit fyzicku a zaroven dobre vypadat.Jen nevim,jake preparaty muzu a mam pouzit.Velmi me lakaji nejake zakazane steroidy,ale na druhou stranu z nich mam strach.Kdyz pak clovek slysi o tech dohrach...Nakoupil jsem si sice nejake vyzivne prostredky,ale jsou odporne na chut a navic nevim,kdy se dostavi prvni znamky.Potreboval bych poradit,co bych mohl pouzivat,aby to pro me bylo nejlepsi.Potreboval bych poradit,co bych mel uzivat a jak to treba davkovat,nebo tak neco.Nevim,jestli sem tenhle dotaz patri.Mate asi daleko duleztejsi veci na praci,ale preci jen se to myslim drogove problematiky docela tyka.Ale kazdopadne predem dekuju,za pomoc a radu.Ondra.

Odpověděl: Jakub Minařík
a) Viděl jsem jednou utrženej musculus quadriceps femoris (to je ten velkej sval vepředu na stehně, česky tuším čtyřhlavý sval stehení) protože kamrádovi, kterej vzpíral rostala svalová hmota výrazně rychleji, než sílily šlachy.
b) Budete možná vypadat dobře a holky na vás poletí, ale možná taky budete impotentní (ty hormony na které se ptáte v normálních hladinách regulují fungování pohlavních orgánů).
Rozhodnutí je na vás, ale já bych se nato na vašem místě .... Myslím, že se bez toho budete cítit líp. :-)
P.s. Pokud byste se přec jen rozhodl do toho jít, měl by dávkování řídit lékař, který to umí (ve vašem případě asi sportovní). Jinak si nejpíš spíš uškodíte. A na rady kámošů, který to vyzkoušeli moc nedejte. Málokdo z nich by vám přiznal problémy, které se s touhle medikací pojily. Vypadal by totiž jako blb. A to se nenosí. :-)