soukroma konzultce
Monika
Dobry den, muzete mi, prosim, poradit nejaky kontakt na misto, kde bych mohla resit svuj problem s kombinovanou zavislosti na pervitinu, alkoholu a sedativech? Preferovala bych i placenou pomoc, ale soukromou. Moc dekuji, M.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Mohla bych Vám samozřejmě kontakty na někoho z kolegů poskytnout, jen musíte napsat, z jakého regionu jste. V Praze je možné se obrátit např. na následující kontakty, kde se jedná o soukromou, placenou péči. Existuje ale i řada dalších zařízení, kam se lze obrátit. Kdybych věděla o Vaší situaci víc podrobností, možná bych Vám mohla doporučit někoho konkrétního z kolegů či zařízení, které by pro Vás bylo nyní nejvhodnější. Pokud nejste z Prahy, tak napište, kde byste potřebovala kontakt dohledat a případně o sobě napište víc, mohly bychom pak zvolit službu, která by Vám nejlépe vyhovovala. Níže uvedené kontakty jsou jen výběr soukromých služeb v Praze. Praha 2, Středisko psychoterapeutických ambulantních služeb (SPAS) Ambulantní program Psychiatr. a psychoter. služby, komplexní terapie lidí závislých na drogách MUDr. František Matuška Máchova 469/23, Praha 2 - Vinohrady, 120 00 telefon: 222 521 008 http://www.spas-praha.com Praha 2, Soukromé psychologické středisko pro pomoc závislým a jejich rodinám Ambulantní program Legerova 42, Praha 2, 120 00 telefon: 222 515 880; 604 558 049 PhDr. Zdeňka Košatecká