ja a oni
??
zdravim vim ze muj psychickej stav neodpovida normalum presto se chystam experimentovat s durmanem a s mochomurkou cervenou je nejaka sance ze se mi vyhne psychoza?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, jestli Váš psychický stav není v normálu (jak sám uvádíte) a i přesto se chystáte experimentovat s durmanem a muchomůrkou červenou, myslím, že se Vám toxická psychóza nejspíš nevyhne, nemluvě o dalších potencionálních rizicích. I jednorázové užití jakékoliv psychotropní látky může u disponovaných jedinců vyvolat velmi vážné psychické obtíže a jejich odstranění je někdy opravdu velmi zdlouhavé, leckdy až nevratné. Jestli máte psychické problémy, měl byste se spíše je snažit odstranit, léčit se a ne je vědomě prohlubovat tím, že budete experimentovat s psychotropními látkami. Nezlobte se, ale Váš nápad opravdu není dobrý. P.S. S Vaší terapeutkou souhlasím. M.K.