co dál?,
ocel
Dobrý den. Mám problém s dětmi,s kterými bydlím ještě ve spol.domácnosti.Obě jsou již plnoleté.Syn pije a požívá mrihuanu a dcera taky,ještě navíc jsem u ní nalezla modrou tabletu-prý je to extáze.jsou všeobecně zlí,náladoví,nedá se snimi vyjít.Sama jsem invalidní a mám mít klid.Nevím si rady,stále se bojím je vyhodit s domu,aby třeba nedopadly ještě huř.Mužete mi poradit něco rozumného,nemužu již dál. Děkuji .........

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, za neuvedení jména se nemusíte omlouvat, naše poradna je anonymní. Vaše situace je opravdu velmi vážná a přes internet to určitě všechno nevyřešíme. Myslím, že by pro Vás bylo zcela nejlepší, vzhledem k situaci kdy v jedné domásnosti žijete se dvěma uživateli drog a nejde se s nimi dohodnout, kdybyste osobně navštívila Poradnu pro rodiče, patnery a osoby blízké a celou Vaši nelehkou současnou situaci probrala s odborníkem, který se takovými situacemi zabývá. Mohla byste se zde poradit jak postupovat dál nebo jak své děti třeba motivovat k nějaké změně k lepšímu. Také si myslím, že byste si i Vy zasloužila podporu, protože si umím představit, jak jste z takového soužití asi unavená. Ničeho se nemusíte obávat, všechny služby této Poradny jsou bezplatné a můžete jich využít zcela anonymně stejně jako naši webovou poradnu. Poradna sídlí v prostorách kavárny Cafe Therapy (v zadní části), Školská 30, Praha 1, email: ctrnacta@sananim.cz, konzultaci je nutné si předem telefonicky objednat na tel.číslech 284 824 234 nebo 739-268 527 (Mgr. Čtrnáctá Štěpánka). V případě, že nejste z Prahy nebo je Praha pro Vás nedostupná, napište odkud pocházíte a my se Vám budeme snažit najít vhodné odborné zařízení v místě Vašeho bydliště. Hodně štěstí a držte se. M.K.