Dobrý den, jsou to cca 3 měsíce co jsem párkrát zkoušela marihuanu a ted mě čeká za 14 dní toxikologický test, tak se chci zeptat jestli budu mit THC jeste v krvi a třeba nějakou radu co bych měla pít aby se mi krev pročistila. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, jestli jste marihuanu konzumovala již před třemi měsíci, nemusíte se obávat. U THC je detekce z moči 1-30 dní - vyjímečně i déle, závisí na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní. Detekce z krve do 14 dní, při občasném užití se testy negativizují cca do 10 dní. Ráda bych Vás jen upozornila na fakt, že i jednorázové užití psychotropní látky může u disponovaných jedinců vyvolat vážné psychické obtíže. Ale je to samozřejmě vždy vaše rozhodnutí a vaše riziko. Hezký zbytek léta.