marihuana
Dobrý den, kouřím marihuanu již několik let, ne denně, spíše ji mám jako lék na spaní,( jak jsem za posledních 10 dní zjistila), protože tak dlouho dobu jsem nekouřila a nemohu spát. Chtěla jsem se tedy zeptat zda nebude lepší ji vysazovat postupně nebo už to mám nějak překonat?, ale marihuana je uložená v tucích a postupně odchází pryč jak to tedy dlouho může trvat u někoho 170cm/50kg Děkuji za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, to že teď nespíte neznamená, že by Vám marihuana pomáhala na spaní. Jde spíše o jeden z abstinenčních příznaků při jejím vysazení. Je třeba ho překonat, i když různé potíže (např. i změny nálady, nechuť k jídlu apod.) mohou trvat i měsíce. Postupné vysazování většinou nikam nevede, protože se nepodaří ten konečný krok - snížení na nulu - a stejně se nevyhnete nepříjemným potížím. Marihuana se vylučuje z těla po pravidelném kouření v řádu týdnů, maximálně pár měsíců. O to ale moc nejde, Vaše potíže jsou spíš psychického rázu, nemají co dělat s THC v těle.