rada
RŮŽE
Dobrý den, ráda bych se zeptala našla jsem u přítele trubičky a v nich jsou zbytky bílého prášeku dá se někde zjistit jestli je to droga? Děkuji za odpověd

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel nepíšete mnoho informací k tomu, abych Vám mohla konkrétněji poradit. Pokud jde pouze o identifikaci prášku, asi by bylo možné se obrátit na toxikologickou laboratoř, ale provedení testu bude pravděpodobně nákladné. Můžete tam nicméně zkusit zavolat a zeptat se na možnosti, jak zjistit složení látky (viz kontakt níže). Otázkou je, co budete případně dělat s informací o složení prášku. Víte, co podniknete, pokud by se jednalo o drogu? A pokud se o drogu jednat nebude? Nevím, jak trubičky vypadají, jak vypadá prášek a jak jste získala podezření, že by se mohlo jednat o drogu. Nevím, zda pozorujete na příteli výrazné změny chování a příznaky, které by mohly napovídat užívání drog, zda se dostal do nějakých potíží... Možná by stálo za to s ním o tom promluvit a pokusit se zjistit, jak se věci mají. Pokud byste se chtěla na cokoli dalšího k tomu zeptat, napište o situaci víc podrobností a bez obavy napiště. Zatím přeji hodně štěstí. Toxikologická laboratoř Na Bojišti 1, 120 00 Praha 2 Telefon 22496 4635