pro pani orlikovou
sister
Dobry den, dekuji Vam za odpovedi, mate pravdu, svou energii budu venovat sve rodine a detem a praci, mam toho i beztak az nad hlavu :-) jen obcas, nejaka ta zprava "z domova" zpusobi, ze se citim zle, je to jako stin v hlave. Dekuji za Vasi pomoc a odpovedi,preji hodne uspechu

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Vím, že je to pro Vás těžké a že každá informace o tom, jak to doma u rodičů s bratrem vypadá, Vás vyvede z míry a máte potřebu s tím něco dělat. Bohužel jsou možnosti opravdu omezené a to, co se děje, moc neovlivníte, pokud se rodiče nerozhodnou k razantnějšímu postupu. Jediné, co můžete, je jim pokaždé jasně zopakovat, co si o tom myslíte a že jste přesvědčená, že jediným řešením je bratrův odchod z domova. S bratrem asi nekomunikujete, takže tam není možné nic moc změnit. Zkuste se teď víc zaměřit na sebe, na svou rodinu, na svoje záliby, přátele a snažte se zůstat v klidu. Tím, že nad tím budete tolik přemýšlet, se akorát vyčerpáte a situaci to nezmění. V případě, že se začne něco dít a rodiče nebo bratr by Vás požádali o pomoc, tak budete mít dost sil, abyste jim mohla vyjít vstříc. Když se situace do budoucna nezmění, tak aspoň nebudete zbytečně vyčerpaná tím, co jste do toho bez výsledku vložila za úsilí. Kdyby bylo potřeba, tak zas napište. Přeji hodně štěstí.