Zavislost
Miluska
Je mozne,ze po roce pravidelneho koureni travy,muze 17.ti lety clovek byt tak zavisly,ze uz se z toho sam bez odborne pomoci nemuze dostat?(ma problemy velke problemy ve skole,nerozumi si s lidma,s kterymi si drive rozumnel....)

Odpověděl: Jakub Minařík
Možné je lecos. :-) I po roce hulení může mít člověk relativně vážné problémy. Závislost to však ještě být nemusí. Alespoň ne takového charakteru, aby vyžadovala ústavní odvykací léčbu.
Ale pokud člověk má takové problémy, měl by uvažovat alespoň o nezávazné návštěvě u nějakého odborníka. To jako, že by se zašel poradit, co s tím. Teda, pokud to vnímá jako problém. :-)
Takže, pokud by ten člověk chtěl, a bydlí v Praze, tak ať cinkne a staví se. Rád ho uvidím a nekoušu. :-) (02/20 80 31 30)