kokain v krvi
mufin
Dobry den chtela jsme se vas zeptat jak dlouho se drzi kokain v krvi a v moci?? je to dulezite pro me dekuji za brzkou odpoved, mela jsme to vcera vecer poprve asi gram. diky moc naschledanou

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, nevím co Vás vedlo k takovému experimentu, ale než odpovím na Váš dotaz, dovolila bych si vás upozornit na fakt, že i jednorázové užití jakékoliv psychotropní látky může u disponovaných jedinců vyvolat psychické obtíže a zdravotní rizika. Zmínila jste, že jste užila asi jeden gram kokainu. Kokain opravdu není levná záležitost a tak Vás také upozorním i na to, že v případě rozvinutí závislosti na této látce, by jste se mohla dostat nejen do obtíží ohrožující Vaše zdraví, ale také do finančních problémů, na které se pak váží další nepříjemné záležitosti. Průkaznost látky z krve a moči záléží na intenzitě předešlého užívání. Detekce z moči cca 12-24 hodin, detekce z krve cca do 24 hod..Přeji hezký zbytek léta a popřemýšlejte, zda-li by nestálo za to bavit se zdravěji a levněji. Hodně štěstí.