tester
pavla
Dobrý den, potřebovala bych poradit, jaký mám koupit tester na drogy, který prokáže tvrdé drogy? Konkrétně mám podezření u dcery a chci zjistit přítomnost tvrdé drogy, aby se nemohla vymlouvat, že si jen " potáhla z trávy". Děkuji za radu.

Odpověděl: Jakub Minařík
Zajděte do lékárny, většinou tam testy mají a obvykle vám mohou i poradit, který koupit. Výrobců je mnoho a nemá cenu abyste sháněla jeden konkrétní test. Důležité je, aby test obsahoval položky - metamfetamin nebo amfetaminy, opiáty, nebo morfium, kokain, metadon, buprenorfin, benzodiazepiny - tím pokryjete většinu obvykle testovaných látek - myslete ale na to, že: 1. pozitivní test může situaci zkomplikovat. Obvykle doporučujeme napřed se zajít poradit, vědět co s pozitivitou a negativitou, mít kontakty 2. testy jsou orientační, tedy, pokud nejsou v souladu s přiznáním testovaného a nebo jednoznačným klinickým stavem, například útlum s malými zornicemi i v šeru, nebo nápadná psychomotorická aktivita s rozšířenými zornicemi, ... je nezbytná konfirmace - je třeba moč zanést do laboratoře, která je schopna konfirmaci udělat a počítejte, že se jedná o tisícovou položku. No, držím palce. :-)