alkohol
petr
dobrý den, je mi 34let pravidelně chodím "napivko" každý pátek v týdnu . Jen to u mě začíná byt problém druhý den je mi zle že nejsem schopen normálně fungovat tím se moje víkendy stávají promarněné leženim jen na gauči a to mám skvělou ženu a dceru kterým bych se měl o víkendu věnovat , protože přez týden jsem každý den v práci od rána do večera zřejmě jsem alkoholik protože si neumím onen pátek říci že do hospody nepujdu a pak mě to mrzí . Chtěl bych poradit mám vyhledat odbornou pomoc ?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, vzhledem k tomu, jak Vaši situaci popisujete, určitě by stálo za uvážení jak se k tomuto nadále postavit. Myslím, že jste na dobré cestě, protože to jak sám tuto situaci vnímáte a víte, že to není v pořádku, je vlastně první krok k nějaké pozitivní změně. Sám udáváte, že páteční sezení si neumíte odepřít. Jste pak nepoužitelný a místo toho aby jste si o víkendu užil rodiny poleháváte na gauči...Též udáváte, že máte skvělou ženu a dceru, myslím že by jste si měl uvědomit, že jestli budete takto pokračovat můžete jednoho dne zjistit, že je ztrácíte. A to určitě zajisté nechcete. Zkuste prostě v pátek do restaurace na pivo nejít a trávit večer doma se ženou. Zmínil jste, že v týdnu jste do večera v zaměstnání a zřejmě na sebe nemáte tolik času. Opravdu se o to pokuste, myslím že to Vaše žena ocení, Vy sám z toho budete mít druhý den radost a nebude Vás muset nic mrzet(jak jste zmínil). Pokud by jste měl zájem navštívit odborníka, který se závislostí na alkoholu zabývá a pohovořit s ním o Vaši situaci určitě tím nic nezkazíte. Napište odkud pocházíte a my Vám můžeme dát tip na vhodné odborné zařízení v místě vašeho bydliště na kterého by jste se mohl obrátit. Hodně štětí.