jak dlouho???!
tera
dobrý den chtěla bych se zeptat,máma si koupila drogový test na metamfetaminy,thc a heroin(nevim jak se rika ty látce) je to takový tes práve tři v jednom... zajímalo by me.. pervitin jsem si naposledy šnupla 2 srpna,to je,pred 12ti dny,je to mozné z moče jeste zjistit????

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, pervitin je z moči detekovatelný 3 – 21 dní, závisí to na intenzitě předchozího užívání, pokud jste pervitin užívala pouze občas, testy by se měly negativizovat cca do týdne. Nevím proč je pro Vás důležitá rychlá odpověď – to, zda máma pervitin v moči objeví, neovlivníte (pokud nechcete podvádět). Pokud budete mít štěstí a test bude negativní, myslím, že projevy intoxikace pervitinem před mámou stejně dlouho neutajíte, jestliže budete brát pervitin dál a navíc, jak jistě víte, existuje dost nepříjemných důsledků užívání pervitinu. Můžete si o tom ještě něco přečíst na stránkách této drogové poradny pod heslem Stimulační látky. Tak se mějte hezky.